A  2 megtartott szeminárium után a továbbiakban elearning formában valósítható meg a kurzus.

 Alapvetően az összefüggő gyakorlaton lévő hallgatók tapasztalataira  vagyok kíváncsi a szemináriumon (mint  gyakornok/tanár és régi diák is)véleményükre és megoldási ötleteikre.

Témák:  a március 6.  (pótlandó óra)

1.     Mi jut eszükbe erről a hétről?

2.     Milyen nehéz tanítási helyzetet kellett megoldaniuk?

3.     A jó tanár / rossz tanár , a  jó tanuló / rossz tanuló  tulajdonságai tanulói és tanári szemmel.

4.     A tanóra felépítése, időbeosztás.

5.     Szakmai felkészületlenség kiküszöbölésére milyen segítséget és hol talál online vagy egyéb módon. (  a webcímeket  küldje el előzetesen nekem,az egyebeket megbeszéljük )

6.     A figyelem fenntartásának eszközei.

 

Témák:  március 27:

                         1.          Mi jut eszükbe erről a hétről?

                         2.          Milyen nehéz tanítási helyzetet kellett megoldaniuk?

                         3.          Életkori sajátosságok

                         4.          Fegyelmezési lehetőségek

                         5.          Stresszt csökkentő feladatok

                         6.          A játék,mint módszer

                         7.          Szemléltetési lehetőségek

 

Témák:  április 24.

                         1.          Mi jut eszükbe erről a hétről?

                         2.          Milyen nehéz tanítási helyzetet kellett megoldaniuk?

                         3.          A beadandó esettanulmányhoz kérdések.

                         4.          A 8 (-10) tanári kompetenciában jelenleg hogyan érzik magukat fejlettnek?

                         5.          A tehetséges tanuló fejlesztési lehetőségei.

                         6.          Hátrányos helyzetű tanulókkal való bánásmód.

                         7.          Iskolai agresszió kezelése.

                         8.          Beilleszkedési zavarok.

                         9.          Magatartászavaros tanulók.

                      10.          Iskolán kívüli tevékenységek.

 

Témák:  május 8.

                         1.          Mi jut eszükbe erről a hétről?

                         2.          Milyen nehéz tanítási helyzetet kellett megoldaniuk?

                         3.          Értékelés a tanórán

                         4.          Esettanulmányok megbeszélése

                         5.          A portfólió feltöltöttségének megbeszélése

                         6.          Záró összegzés, kérdések, értékelés