A PEDAGÓGIA OKTATÁSÁNAK MÓDSZERTANI ALAPJAI 2.
2014/2015. TANÉV II. FÉLÉV
BTED241PedtanMA
HÉTFŐ 1400-1530
14/3.tanterem
időpont |
téma |
megjegyzés |
febr. 16. |
Követelmények |
|
febr. 23. |
kollégiumi, diákotthoninevelés I-II. |
|
márc. 2.
|
kollégiumi, diákotthoninevelés I-II. |
|
márc. 9. |
pedagógiaiszakszolgálatokI-II |
|
márc. 16. |
pedagógiaiszakszolgálatokI-II |
|
márc. 23. |
aziskolaiközösségiszolgálatI. |
|
marc.30. |
aziskolaiközösségiszolgálatII. |
|
ápr. 6. |
aziskolaiközösségiszolgálatIII. |
|
ápr.13. |
KONZULTÁCIÓS HÉT |
KONZULTÁCIÓS HÉT |
ápr. 20. |
speciálisnevelésiintézményekpedagógiaifeladatai |
|
ápr. 27. |
pedagógiaigyakorlatok a felsőoktatásban |
beadásihatáridő!!! |
máj. 4. |
azelőadás, szeminárium, konzultációsajátosságai |
|
máj.11. |
ellenőrzés, értékelés a felsőoktatásban |
|
máj. 18. |
Konzultációslehetőség |
|
Szakirodalom:
Volentics Anna: Gyermekvédelem és reszocializáció
Tanári létkérdések.Raabe K. Bp, 1995. , aktuális fejezetek
Országos Kollégiumi Alapprogram Bp., 2000.
CXC/2011. Nemzeti köznevelési törvény
www.kozossegi.ofi.hu (!!!)
Követelmények:
aktív részvétel
önálló szabadidős programterv beadása (kollégiumi, tábori, )
Beadási/feltöltési határidő: ápr. 28.
Veressné dr. Gönczi Ibolya/e.doc.
- Oktató: Veressné Gönczi Ibolya